duminică, 15 august 2010

Zgarietura e totusi a mea!!!

Am pe latura cu perna
a patului...
am..
...o zgarietura...
o mangai seara, dintr-un capat in altul
trantita pe spate pentru somn
cu stanga, agatata tandru de ea
si-mi dau voie sa palpit fix 2 minute cu
pieptul incordat in aer
Cand...
...scuza-mi iesirea...
...cand nu mai pot,
trec prin usa de la intrare cu un tanc,
salt din el lepadand cutitele si evantaiul
insirate prin sufragerie, hol si,
in sfarsit,
ajung si ma las sa ma sprijin in lacrimi
de zgarietura mea
Cand ma pierd de tot
si nu ma mai pot aduna
raman in genunchi in dreptul
ferestrelor mele mari
..intotdeauna mi-am dorit
un apartament la etajul 10
cu ferestre mari, cat peretele...
..raman in genunchi in dreptul
orasului de sub mine si
cu ochi-n apus
ca si cum l-as putea infrunta totusi
fiindca zgarietura e totusi a mea!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu