duminică, 15 august 2010

de asta nu te mai poti uita tu in oglinda

imi ador oglinda
aici, pe intinderea asta stearpa
e tot ce am mai drag
si singura mea proprietate
neschioapa si neschiopatanda
pentru ca sunt lucruri schiloade la mine
mi-au prajit ochiul drept si l-au infulecat
au lins tot: irisul meu prelung, curs printre gheare
...pana si stropii din praful podelei
si-au crosetat fulare din arterele mainii mele drepte
din cele din pulpa de pe-aceeasi parte
mi-au impletit caciuli
calcaiul drept l-au luat fiindca
pantofarului lor i se stricase suportul pentru
reparatii
multe lucruri neintregi in mine prin urmare
dar si multe sanatoase
pentru care nu am certificate de imunitate la
nicio boala
iti dai seama cate acte imi lipsesc?!?
imi ador oglinda
cand mananc
am grija sa nu o stropesc
cand sunt furioasa
ma straduiesc sa injur de altele:
de stramosi, de cristelnita, de mai stiu eu ce,
dar nu de ea
noaptea am cosmaruri
se face ca cineva ii strecoara nisip printre ornamente
nisip! iti dai seama???
nu plec in excursii fara ea
la dentist o iau cu mine, altfel risc hemoragii urate
mi-ai furat-o odata
m-am dus dupa ea pana-n Arabia Saudita
zacea schimonosita de dureri si
am strans-o o ora la piept
s-o simt ca e totusi bine
atunci a explodat... undeva aproape
de-atunci nu mai aud cu urechea dreapta
plina de cioburi
si tot de atunci nu ma mai pot misca
impletesc numai chirciri imperceptibile din care
tu intelegi ca mi-e sete
si aici, pe intinderea asta de nisip
si atat
mai vii la rastimpuri sa ma adapi
pentru ca
imi admiri iubirea pentru oglinda aceasta
o dragoste imposibila pentru tine,
Oglinda mea
de-atunci

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu