duminică, 15 august 2010

...poti tu sa-ti calci pe suflet asa?

-Am barbat!
-Ano, m-or da caii peste cap
si m-or pravali in
latul soarelui
si mi s-a rostogoli capatana
in pragul tau
si de-i ingropa-o
ti-a hauli a paguba si a
dor de desmierd si din
radacini, pietre si lut si
cate maruntaie mai are pamantul...
Anoooo! Marita-te cu mine!
-Nu ma mai cauta, ca am barbat!
Ano... ma duc pe paduri si pe iarna deasa
la manastire, sus,
la Pravila
...da stii ca-i rapa la toata calcatura,
iara lupii albi sunt hamesiti in toata vremea...
Daca ma sfasie fiarele, Ano,
n-a scapa stomacurilor lor decat crucea pieptului
si-or aduna-o calugarii cei de catre care
se gudura orice colti, oricat de grozavi...
A zice staretul ca-i semn de sus
iara de ma asaza-n altar la Pravila si
de apuca a face acatiste pe mine
se pun pe jelit muntii si vaile
ori se crapa pamantul tot
de mila mea
sta-vei numai tu Ana, fara simtire?
Poti tu sa-ti calci pe suflet asa?
-Multam de urarile de-azi dimineat'
ma fericeste c-ai stiut de ziua mea
da' nu-mi mai scheuna Avrame-n poarta,
ca am barbat!!!
Asa-i spusa din batrani c-au vorbit
si poate ca mai bine-a fost ca
i s-au implinit toate din gura omului
...acu..aaaaah... nu lasati nici din mine nimic
sfasiati-ma si pe mine toata...
nu vreau eu mariri la Pravila...
atata ma rog
nu-mi inghititi ochii...
...s-a satura haita voastra si fara ei,
iara cand o-ti urla la noapte la luna
facuti cerc in Deal, sub Luceafar,
mi-ti destepta irisii crutati in zapada alba,
de-or capata puteri mari si
l-or mai putea zari oriunde s-a afla prin lume...
aaah... dorul meuuu! Of...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu